Tiedote: Heureka väliaikaisesti suljettu yleisöltä

Päivitetty 24.3.2020

Koronaviruksen leviämisen estämiseksi Heureka on suljettu yleisöltä hallituksen 16.3. antamien poikkeusolojen linjausten mukaisesti 13.4.2020 asti.

Koronaviruksen leviämisen estämiseksi suljemme Heurekan yleisöltä viranomaisten antamien suositusten ja Aluehallintovirastolta 13.3.2020 tulleen määräyksen mukaisesti taataksemme vierailijoiden ja henkilökunnan turvallisuuden. Heureka on suljettu yleisöltä lauantaista 14.3. alkaen maanantaihin 13.4. saakka. Tiedotamme asiasta lisää verkkosivuillamme.

Ennakkoon ostettujen Heureka-lippujen vierailupäivämäärän voi muuttaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heureka.fi. Halutessasi sinulla on myös mahdollisuus saada rahat takaisin.

Heureka Club -vuosikorteille, joissa voimassaoloaikaa on jäljellä 14.3.2020 jälkeen, tullaan lisäämään seuraavan vierailun yhteydessä voimassaoloaikaa vastaavan pituinen ajanjakso, joka Heureka joudutaan pitämään suljettuna viranomaisten määräyksestä. Tällä hetkellä tiedossa oleva voimassaoloajan jatkamisaika on 31 päivää, mutta jos Heureka joudutaan pitämään suljettuna vielä 13.4.2020 jälkeenkin, pidennetään vuosikortin voimassaoloaikaa sen mukaan.

Pahoittelemme tilannetta, mutta asiakkaidemme ja henkilökuntamme hyvinvointi on meille etusijalla. Noudattamalla viranomaisten ohjeita ja suosituksia haluamme taata kaikille turvallisen ja mieluisan kävijäkokemuksen tiedekeskuksessa.